A mostani, bizonytalan helyzetben sok vállalkozás jövője vált bizonytalanná. Ebben a helyzetben sokan szinte a nullára redukálják az online marketinggel kapcsolatos kiadásaikat. Viszont, ha hosszú távon gondolkodik, ez nem feltétlenül jó ötlet!
A koronavírus idején lévő online marketing kapcsán itt tájékozódhat! A kialakult helyzet kapcsán az a tapasztalat, hogy a legtöbb magyarországi cég és vállalkozás szektoraiban pánik fedezhető fel. Van, aki kénytelen bedobni a törölközőt és végleg bezárni, azonban, ha ez nincs tervben, akkor érdemes az online térben jelen lenni és megerősíteni az online marketinget. Az emberek most otthonaikba szorultak, viszont így még több időt töltenek online. Ha nem zárt be teljesen, hanem online még szolgáltat, akkor különösen fontos az online jelenlét. Ha eddig nem is fektetett nagy hangsúlyt az online jelenlétre, akkor most különösen fontos, hogy erre odafigyeljen. Váltson át kiszállításba, vegyen fel rendelést, tartson online edzést. Az emberek a járványhelyzet után is az Ön vállalkozását fogják választani!
Ha továbbra is szeretne jelen lenni a piacon, akkor a legrosszabb, amit tehet, hogy úgy mondd, teljesen elzárja az online csapokat. Később ezt a forgalmán is érezni fogja. Viszont, ha ebben a nehéz időszakban is folyamatosan a vásárlók figyelmének központjában marad, akkor sokat nyerhet ezen az úgy mondd kivárós helyzeten. Sokan most is kizárólag online vásárolnak, tehát, ha meg tudja oldani a kiszállítást, akkor nem is kell a teljes bevételétől elesnie. Idővel növekedni fog a vásárlási kedv, akkor pedig nagyon fontos lesz, hogy az emberek életében jelen legyen. Az emberek emlékezni fognak rá, hogy a nehéz időszakban számíthattak az Ön termékeire, szolgáltatásaira!